• page_banner
  • page_banner

News

U TCS 405nm di Han conduce l'imaghjini diretti laser (LDI)

A litografia senza maschera pò esse realizata da LDI, hà parechji vantaghji in a risoluzione di l'imaghjini, a precisione di l'allineamentu, u rendiment di u produttu, l'automatizazione è cusì.Chì rimpiazza rapidamente i metudi tradiziunali di produzzione di l'esposizione di maschere.Per mezu di LDI, a stampa 3D di materiali cum'è polimeru, ceramica pò ancu esse realizatu.

U TCS di Han pò furnisce un laser semiconductor 405nm à i fabricatori di dispositivi LDI.U nostru laser utilizendu chip d'alta qualità, pò assicurà a stabilità è l'uniformità di l'energia di l'esposizione, tecnulugia di punta, prestazioni eccellenti.Avemu parechji clienti di l'equipaggiu LDI è una ricca sperienza in l'applicazione di l'industria.
2131
Cum'è un principale fabricatore di laser semiconductor in Cina, u TCS di Han hà righjuntu u livellu internaziunale di punta in l'imballaggio di diodi laser semiconductor è a tecnulugia di accoppiamentu di fibre.Furnemu laser 405nm cù 12W, 24W, 30W, 50W, 100W livelli multipli di putenza per l'industria LDI.

Innuvazione tecnologica
● Tecnulugia di coupling fasciu spaziale.
● Single fibre output high-putere è high-luminosità.
● Modu di cuntrollu Flexible: analog / RS232.
● Efficace sistema di rinfrescante acqua.
● Alta efficienza di cunversione elettro-ottica, bassu cunsumu di energia.
● Light è compactu, faciule di mantene.
● Over current, over voltage, over temperature è altre misure di prutezzione multiple.

Vantaghju tecnicu chjave
● U modulu di fonte di luce accoppia i fasci di luce di parechje chips di luce à una sola fibra ottica attraversu a tecnulugia di accoppiamentu di fasciu spaziale, U diametru di u core di fibra hè 400μm / 600μm, è a qualità di u fasciu hè megliu, a luminosità hè più altu, è a stabilità hè più forte. .
● U sistema adopra cuncepimentu di fibre ottiche pluggable, equipatu di cordoni di patch di fibre ottiche assai affidabili, mantenimentu faciule.

Han's TCS hè stata fundata in u 2011, situata in l'Area di Sviluppu di Pechino, hè stata cuncentrata nantu à u sviluppu, a produzzione è a vendita di apparecchi è sistemi laser semiconductor d'alta qualità per più di 10 anni.A nostra cumpagnia hà un equipamentu cumpletu è linee di produzzione da l'imballaggio di chip à l'accoppiamentu di fibra, hè un fabricatore di laser semiconductor d'alta qualità assai sperimentatu.In 2019, a nostra cumpagnia hà stabilitu una filiale, Han's TianCheng Optronics Co., LTD.in Tianjin Beichen Development Area per espansione a capacità di produzzione di laser semiconductor è risponde à i bisogni di i prudutti di i clienti domestici è stranieri.A nostra sucietà produce prudutti di laser semiconductor d'alta qualità, putenza da watt à kilowatt, lunghezza d'onda copre 375nm à 2μm, chì hè largamente utilizatu in l'imaghjini diretti laser (LDI), radar laser, bellezza medica laser, saldatura laser, pompa di diodi laser à stati solidi è fibra. surgente pumping laser è altri campi.

Benvenuti à i pruduttori di l'equipaggiu di imaghjini diretti laser per dumandà, pudemu furnisce soluzioni di tecnulugia di l'applicazione di fonte di luce è di fonte di luce.
Han's TCS Co., Ltd.
Indirizzu: Han's Enterprise Bay, No.8, Liangshuihe No.2 Street, Zona di Sviluppu di Pechino.
U situ web: www.tc-semi.com
Cuntattu: Manager Wang 13466688893


Tempu di Postu: Dec-28-2022